Raya Eid 开斋节 이드
Aug 21, 2012, ϟ

Assalamualaikum & Selamat Hari Rayaaaaaaaa ! ! ! !

So how about you olllsss raya ? Great or non ?
Puihh bajet omputeh (◣◢)

So raya korang macam mana ? Okay tak ?

Raya aku ? Hahaha macam totttttttttttttttttt je . Dah lah first raya demam kot , kena stay kat rumah macam tunggul kayu . Duit raya lagilah tak dapat langsung , sedih k SEDIHHHH ಥ_ಥ

BUT raya kedua okay sikit , family sebelah ayah datang dari Shah Alam , Seri Kembangan , Kulim , Gopeng , Pahang & ramai lagi kalau nak sebut memang tak tersebut. Penuh rumah gua bhaiii , riuh kot ! And paling penting dapat duit raya ! ! Akhirnya ☜(˚▽˚)☞

Raya ketiga iaitu hari ini , dapat jugak keluar beraya pergi rumah cikgu sekolah dulu . Tapi RM32.10 aku lesap belanja Fik , Zhafir & Anas KFC . SAKAILAH doe -_- btw aku happy dengan diorang sebab diorang jaga aku baik-baik macam adik perempuan diorang (─‿‿─) Sayang abang-abang :*

Okay sini je kot , tak tahu nak post ape lagi dah . Btw tengok gambar bawah ni , Fik dengan Anas sebab takde sudu straw pun boleh jadi -_-

Sekian babai 人(´∇`)人

new past