❁Sahabat❁
Aug 1, 2013, ϟ


السلام عليكم

Ahlan Wa Sahlan . Cewahhhhhhhh . Bajet !

Sahabat . Perkataan yang sering dikaitkan dalam diri individu yang inginkan seorang rakan yang boleh dipercayai dalam kehidupan mereka . Seorang sahabat yang membantu ketika susah & senang mereka bersama . 
Phewwww ayat macam buat pendahuluan karangan .

Aku ada 2 orang sahabat namanya Muhammad Anis Mahzuz & Muhammad Rushairi Azrif .
Bermula dengan Anis dulu . Dia ni baik gile pastu caring lah jugak . Sikap dia buat aku lebih selesa berkawan dengan dia . Sebagai sahabat je lah tak lebih dari tu . Dia muda setahun dari aku . Kekadang terasa diri ini tua bangat deh !
Kitorang panggil dia anis sampai lecturer selalu tanya dia ni lelaki ke perempuan ? Hehe . Anis sekelas dengan aku kat poli sejak sem 1 & 2 je . Sem 3 dia dah berhenti poli sebab ambik form 6 . Sedih pun ada lah bila sorang kawan dah tak de kat sini .
Dulu anis pernah hantar aku kat bus station . Nak balik Kedah . Sumpah dia lain dari member aku yang lain . Dia sangat beza dengan Rushairi & Irfan . Kalau diorang hantar sampai tempat tunggu taxi pastu blah . Tapi Anis tak . Dia hantar aku terus masuk dalam & tunggu bus sampai aku betul-betul naik bus tu . Yelah katanya bahaya aku perempuan . Takde peneman pulak tu . Okay . Sekarang pengganti dia ialah Zulqif . Adik angkat aku tapi Zulqif tak macam Anis . Lain dia ntah tak tahu nak cakap .
Sekarang kitorang selalu contact kat Twitter si burung biru . Dia selalu back-up aku kalau ada pape hal . Ini paling masyuk bro . HEHEHE . Hari-hari wajib sapa dengan dia lah kalau nampak kat timeline(TL) . Tak aku mesti dia tapi selalu dia lah . Tak baik menipu :3 . 

Sorang lagi Ari . Pun sama sekelas dengan aku dari sem 1 sampai sekarang . Dia ni sakai gila . Boleh buat gaduh & minta tolong pun senang . HEHEHE .
Ari ni time sem 2 aku selalu minta tolong dia nak beli itu lah , nak keluarkan duitlah , buat itu inilah macam-macam . Nampak tak aku seorang yang annoying gila ! HEHEHE . Tapi takpe PAHALA tu ye Ahmad Rushairi . Huehue .
Haritu Ari pernah gtau ciri-ciri perempuan idaman dia . Perghhh demand gila ! Berusaha ye Azrifah ! Chaiyokkkkkk .
Sikit pulak pasal Ari ye , Anis kemain macam karangan . Takpe yang penting ikhlas . KEHKEH .

Aku harap Anis & Ari akan kekal jadi sahabat aku dunia akhirat . Aku bersyukur kepada Allah Maha Esa telah mengAnugerahkan seorang sahabat macam diorang untuk aku & yang lain .

Kay kay kay dah dah dah . Sampai sini saja . Sekian terima kasih . Waasalamualaikum Warahmatullahi Wabarakatuh :>

Friendship is a shoulder to cry one
Friendship is a confidante
Friendship is a guiding light
Friendship is a support beam
Friendship is laughter brings 


A friendship won,
A friendship lost,
A friendship full of love and trust,
A friendship gone,
A friendship there,
A friendship that,
We will always share 

(っ◔◡◔)っ (ˆ⌣ˆԅ)

Anis macam perempuan kan ? Inilah dinamakan sengih kambing . HAHAHA

Muhammad Anis Mahzuz
Muhammad Rushairi Azrif


new past